28 Ağustos 2010 Cumartesi

Ingiltere-Pakistan, 4.Test, 3.Gun, Ingiltere 446, Pakistan 74 & 41/4

Dun Ingiltere'nin muhtesem geri donusunu yazdiktan sonra buyuk bir surprizle karsilastim. Cok sevdigim esim bana bir surpriz hazirlamisti. Bir zarf icinde verdigi kagit benim bu guzel maca daha yakindan bakmami saglayacakti. Bir kez daha dunyanin en sansli erkegi hissettim kendimi ve sabah kosarak havaalanina gittim. Saat 10.20'de Londra'ya indigimde kosarak Lord's kriket sahasina gidebilmek icin metroya yetistim. Ulastigimda mac coktan baslamis, Ingiltere gun icinde wicket kaybetmeden 400 sayiyi bulmustu. Stuart Broad ve Jonathan Trott'un gardi daha dusmemis ve kahramanca direnc gostermeye devam ediyorlardi. Ben de Lords'un buyuleyici havasina girmisken dun hicbir varlik gosteremeyen Saeed Ajmal, Broad'in direncini kirmayi basardi ve yemek arasina girildiginde mac Ingiltere'nin tamamen kontrolune gecmisti. Yemek arasinda sonra James Anderson ve Trott'un wicketlari Pakistanlilari fazla sevindirmemisti. Trott en sonunda 184 sayiyla cikarken Lords'da herkes ayaktaydi ve Trott ile beraber muhtemel Ingiltere galibiyetini de alkisliyorlardi.
Pakistan inningi basladiginda daha ilk toplarda James Anderson ve Stuart Broad'in swing bowling dersi basladiginda Pakistan'in bu moral bozukluguyla daha fazla dayanamayacagi cok acikti. Pakistan 10 sayiya ulastiginda zaten 3 wicket kaybetmisti ve bir anda mac tek tarafli oynanir hale geldi. Bundan sonra gorduklerimizi tek bir cumleyle ozetlemek mumkun. Ingiliz aticilar Pakistanli vuruculari paramparca ettiler. Pakistan'in ilk inningi sadece 33 overda sona erdiginde Pakistan ancak 74 sayiya ulasabilmis ve asagilayici bir yenilgiye dogru son hizla surukleniyordu. Inning bittikten sonra Ingiltere kaptani Andrew Strauss beklendigi bir sekilde Pakistan'i 2. inning icin davet ettiginde Pakistan'in dayanma gucunun de sonuna gelinmisti. Pakistan gunu 41/4 ile kapattiginda macin ve eziyetin bir an evvel bitmesi icin dua eder hale gelmislerdi. Ben de bu sansli gunumde 17 wicket gormenin ve iyi bir bowling dersine tanik olmanin mutlulugu icinde Lords'dan ayrildim.
Yarin icin ise soylenecek pek bir sey kalmiyor. Kesin bir Ingiltere galibiyetini bekliyoruz. Bundan sonra da iki takim arasinda oynanacak T20 ve ODI maclarinda Pakistan kirilan onurunu kurtarmaya calisacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder